Keď zostanete trčať na letisku, pomôže vám služba Travel Asistent!

Keď zostanete trčať na letisku, pomôže vám služba Travel Asistent!
Predstavte si, že pri ceste na dovolenku už na letisku nastanú problémy. Lietadlo neodlieta a vyzerá to, že tak skoro tomu ani nebude, deti dobiedzajú a vy sa už  začínate desiť predstavy, že budete musieť nocovať na letisku. Z hlavy sa snažíte vydolovať, ako to teda bolo s tým právom na jedlo a nocľah, otázne ale je, či sa s pracovníkom leteckej spoločnosti dohovoríte. Ešte väčšia zábava nastáva, ak odlietate z cudziny a angličtina pracovníkov letiska znie skôr ako polohlasné zariekavanie – dohovoríte sa, alebo je pravdepodobnejšie, že vás pracovník leteckej spoločnosti  premení na netopiera?
 
V takej chvíli by ste určite ocenili možnosť sa s niekým poradiť o ďalšom postupe, ale rodinka, ktorá s najväčšou pravdepodobnosťou mieri do rovnakej destinácie ako vy, vyzerá ešte omnoho zmätenejšie ako vy a je dosť dobre možné, že sa na letisku ocitla omylom. V podobnej situácii je asi najlepším riešením obrátiť sa na niekoho, kto sa „vyzná“, vie, ako to na letisku chodí, pozná práva cestujúcich a povie vám, kde ich uplatniť. Presne takým záchranným lanom je informačná linka, ktorú ponúkame ako súčasť služby Travel Asistent. Je to v podstate taký „priateľ na telefóne“ a v momente, kedy dôjde k ťažkostiam s letom, máte možnosť zavolať a poradiť sa s našimi pracovníkmi o tom, ako vzniknutú situáciu riešiť. Obecne platí, že dopravca je povinný poskytnúť vám starostlivosť – jedlo primerané dobe čakania, komunikačný prostriedok – telefón či fax, ubytovanie, pokiaľ je nevyhnutné a prepravu z letiska na hotel a späť. V prípade zrušenia letu dopravcovi vzniká povinnosť zaistiť náhradné spojenie. 
 
Ďalšou vecou, ktorú Travel Asistent ponúka, je vybavenie finančnej kompenzácie. Vybavenie finančnej kompenzácie odporúčame riešiť až po návrate z dovolenky. Ak máte službu zakúpenú a dôjde k meškaniu alebo zrušeniu letu, po podaní žiadosti overíme, či vo vašom prípade nárok na odškodnenie vznikol a ak áno, vymôžeme ho, a to so zníženou províziou pre Click2Claim.
 
Službu Travel Asistent možno kúpiť prostredníctvom našich partnerov a kúpiť si ju môžete ako k zájazdu, tak aj k letenke.
 
Viac informácií o službe nájdete u nášho partnera: FIRO-tour
 

Žiadosť o kompenzáciu on-line

Kompenzácie za zrušenie a meškanie letu!

Cookies používame na zlepšenie fungovania našej webovej lokality. Pokračovaním prezerania súhlasíte s ich používaním. viac informácií